Primele exercitii de citire

Desi Elena recunoaste aproape toate literele, pana acum vreo saptamana nu reusea sa lege cuvinte, citea doar literele din cuvant si atat. In tot acest timp i-am mai aratat cuvinte si am incercat sa le citim, iar de data asta a mers si a fost foarte incantata. Am cautat pe blogul Cameliei lectiile de citire si am printat de acolo cuvinte cu trei litere pe care Elena le-a citit constiincioasa (multumim mult Camelia, ne sunt de mare ajutor lectiile voastre). O sa va aratam cum ne-am descurcat.

La inceput Elena citea literele si alungeam sunetele pentru a-si da seama cum se leaga. Filmuletul este facut in ziua cand a citit pentru prima oara si sunt tare mandra de ea, s-a descurcat foarte bine :).

In fiecare zi cand venea de la gradi avea lectii de citire (singura trecea la masuta si scria cuvintele de pe cartonase apoi le citeam impreuna ).

I-am facut un carnetel pe care l-am taiat pe jumatate si am scris intr-o parte cate o litera si in cealalta grupuri  de doua litere (ac, ic, uc)  pentru a forma cuvinte cu trei litere (nu stiu cat de clara am fost in explicatii, o sa va arat sa vedeti despre ce vorbesc).

Dupa o saptamana si un pic citeste deja mult mai bine si ii place foarte mult carnetelul. Sper sa ramana la fel de entuziasmata , vom continua usor cu lectiile de citire.

O părere la “Primele exercitii de citire

  1. Pingback: Maria invata sa citeasca | doua fete cucuiete

Lasă un comentariu