Oameni de zapada

Marti la atelierul pentru pitici am fost vizitati de o multime de oameni de zapada. Mai intai am avut unii care ne-au cerut ajutorul sa le potrivim palariile.

Altor oameni de zapada le lipseau bulgarii si a trebuit sa-i gasim pe cei cu cifre identice.

Am hranit apoi cu bulgari mari si mici un alt om de zapada.

La partea practica am pictat cu degetelul oameni de zapada.

4 păreri la “Oameni de zapada

  1. Theo e f incantat!!!! Imi povesteste mereu de tot ce face la voi…iar, in fiecare zi dupa ce il vine de la gradi intreaba: ‘mergem la dna Vali?’…in fiecare zi..:):)

Lasă un răspuns

