Am vrut sa o ajut pe Maria sa inteleaga cum sta treaba cu numerele pare si impare, asa ca m-am gandit cum sa fac sa imbrac toata explicatia sub forma de joc si sa fie si putin amuzant. Elena m-a ajutat sa desenez doi copii: unul avea doi ochi si ii placeau lucrurile care aveau pereche (pe acesta l-am numit Parel), altul care avea un singur ochi si la el lucrurile ramaneau mereu fara pereche (pe el l-am numit Imparel).
Mai intai am numarat din 2 in 2 atat cu numere pare, cat si cu numere impare folosindu-ne de jucarii.
I-am luat apoi pe cei doi prieteni la joaca si eu spuneam cate jucarii as vrea si fetele identificau in numele cui vorbeam: daca ceream 5 jucarii, le asezau pe imaginea lui Imparel.
A fost un joc amuzant si cu siguranta am facut un pas important in intelegerea diferentei dintre numerele pare si cele impare.
Frumoase activitățile voastre. Chiar zilele astea discutam despre numerele pare/impare. Mi-ai dat o idee de joc. Felicitări!
Multumim! Spor la joaca!
Interesant jocul, cu siguranță s au insusit notiunile de par si impar. La vârste mici invâtarea prin joc este mult mai eficientă.
Asa este, au inteles notiunea, dar e nevoie de repetare si aprofundare fiindca uita repede.
foarte frumos pana la 10 dar cum faci pana la 31 si vb de clasa 0