Dovlecel frumusel, trece soarele prin el :)

De acum o sa cautam soarele, ce bine-ar fi daca prin dovleacul nostru ar trece soarele mereu…. :)) .

Va mai aduceti aminte de fluturasul pe care l-am avut in geam toata primavara? Dupa acelasi model am facut si dovleacul. Mai intai am printat modelul de aici si Elena l-a colorat frumos acompaniata de Maria apoi mami l-a decupat si am asamblat codita.

I-am dat Elenei hartie creponata portocalie pe care a taiat-o in bucatele mici.

Am decupat si mijlocul dovleacului. am desfacut o folie pentru laminat si l-am pus inauntru iar Elena a presarat bucatelele de hartie in interiorul lui; am inchis folia si l-am laminat.

A iesit foarte frumos, noua ne place foarte mult.

5 păreri la “Dovlecel frumusel, trece soarele prin el :)

  1. Pingback: Ornamente de pus pe geam | doua fete cucuiete

Lasă un comentariu