Ne jucam cu literele (c, C)

Continuam intalnirea nostra cu literele si trecem acum la c si C. Mai intai i le-am aratat Elenei pe cele scrise pe cerculete (cele pe care le-am vazut aici) si pe cele facute de mine din argila. Pe litera mica din argila am pus si o capsunica asa ca i-am dat una sa o picteze.

I-am pregatit apoi niste canite mari si mici (mi-am amintit ca am vazut ceva asemanator la Coca) pe care am facut diverse modele si  Elena trebuia sa potriveasca tortitele (care sunt de fapt c, si C) pentru fiecare cana. Am pus scai autoadeziv pe tortite si pe cani pentru a-i fi mai usor sa le lipeasca si sa le desfaca.

Jocul cu canitele a avut un succes neasteptat, s-a jucat mult potrivind tortitele, i se parea interesant cum se lipesc cu scaiul 🙂 .

Apoi i-am adus niste jucarii si ea trebuia sa puna litera c in dreptul celor care incep cu aceasta litera.

S-a decurcat foarte bine si tot restul serii a cautat prin casa obiecte care incep cu c.

12 păreri la “Ne jucam cu literele (c, C)

  1. Pingback: Numaram mere | doua fete cucuiete

Lasă un răspuns

