Ornamente de pus pe geam

Trebuia sa schimbam dovleacul din geam cu un ornament de sezon. Asa ca am luat o bucata de autocolant transparent (a fost la reducere la Kaufland o rola de 2 m/40 cm la doar 1,5 lei) pe care l-am pus pe masa cu partea lipicioasa in sus si am presarat peste el hartie creponata verde si bucatele de beteala.

Am pus apoi o alta bucata de autocolant deasupra si am inchis totul ca intr-un sandwich.

Am trasat cu un marker conturul ornamentelor si apoi am decupat. Am facut 2 globulete, un bradut si o steluta tocmai bne de pus pe geam. Imi plac foarte mult, urmeaza si altele🙂 .

 

Lasă un răspuns

