How are you, penguins?

La atelierele de engleza de saptamana aceasta am avut ca pretext de joaca punguinii si am repetat cu ajutorul lor mai multe notiuni, dar am si introdus unele noi. Copiilor le plac mult delicatele animalute si s-au distrat cand le-am imitat tinand intre picioare o pernute si cantand „5 little penguins„.

Am repetat culorile si formele punand pesti colorat in galetusele pinguinilor.

Am pus pinguini pe banchiza  si i-am numarat (aici am prezentat jocul).

Am printat imagini cu pinguini ce aveau diferite strai si am jucat mai multe jocuri pentru a ne insusi vocabularul cel nou.

 

Am pus cartonasele intr-o gentuta si copiii o dadeau de la unul la altul cat timp auzeau muzica, copilul la care se afla geanta cand opream muzica scotea un cartonas, ceilalti intrebau: „How are you, Pim?” , si raspundea in functie de imaginea respectiva: „I’m happy/sad/cold/hot/angry/thirsty/hungry/sleepy.”

Tot pe muzica saream pe cartonase si denumeam imaginea de pe cartonasul pe care ne opream.

Ne cautam perechea intreband: „Are you cold?” „No, I’m not/Yes, I am” , apoi perechea formata facea un pod.

La partea practica am facut pinguini pescari din oua de polistiren dupa un model vazut pe Facebook.

Am mai facut pinguini din farfurii de carton dupa acest model.

Am revazut si cartea cu pinguini de la editura Usborne si am vorbit despre momentele zilei: morning, afternoon, evening, night. Puteti vedea aici si aici alte activitati pe care le-am facut anul trecut.

 

O părere la “How are you, penguins?

Lasă un comentariu