Cum ne prezentam in limba engleza?

Dupa ce am invatat sa ne salutam in functie de momentul zilei, am facut mai multe jocuri pentru a exersa felul in care ne prezentam atunci cand intalnim pe cineva. Copiii au primit cartonase cu catei (Digger era numele cateilor), fetite (Annie) si baieti (Ted). Am jucat „Pass the ball”, copiii dand o minge de la unul la altul cat timp auzeau muzica, cel la care se afla mingea cand muzica se oprea trebuia sa salute si sa se prezinte: „Good morning/afternoon/evening/night! My name is Digger/Ted/Annie. I am a dog/boy/girl.” Ceilalti raspundeau la salut si spuneau „Nice to meet you!”

Ne-am mai jucat incercand sa ne gasim perechea: „Are you a girl/boy/dog?” Daca cel pe care il intrebau nu aveau cartonasul despre care era intrebat raspundea„No, I’m not”, daca se potriveau , copiii faceau un pod pe sub care treceau celelalte perechi.

Ne-am impartit in 2 echipe: baietii erau Ted, fetele erau Annie si am cantat un cantec dragut (melodia este a cantecului „Frere Jaques”)

„Hi I’m Annie,

Hi,  I’m Annie!

I’m a girl, I’m  girl.

Hi, I’m Ted,

Hi, I’m Ted

I’m  boy, I’m  boy.

Hi, I’m Annie,

Hi, I’m Annie!

Hi, I’m Ted,

Hi, I’m Ted!

How are you today, Ted?

Fine, thank you Annie! How are you?

Fine, thank you!”

Am intrat apoi prin tunel si ne  prezentam cand ajungeam la capat.

Dupa modelul acesta am facut catelusi care ne spun „Good night” (cand au urechile peste ochi) si „Good morning” (atunci cand urechile se ridica) 🙂

 

Ne-am facut portretul, asambland copii din carton cu manutele mobile, cu care putem saluta.

 

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s