Au, dintii mei!

Vineri la atelierul de lectura am vorbit despre santatea dintisorilor si am aflat povestea lui Tinel care a mancat asa de multe dulciuri incat a inceput sa planga de durere, „Au, dintii mei!”🙂 .

Cand a ajuns la stomatolog, Tinel a aflat ca in gura lui trupa lui Bak Terius dadea o mare petrecere, si marele Bakterius isi facuse un culcus intr-un dinte . Dar doctorul Maseluta le-a venit de hac, insa l-a avertizat pe Tinel ca se pot intoarec daca nu are grija de dintisori.

Copiii au fost impresionati de patania ursuletului si am vorbit si noi despre lucrurile pe care trebuie sa le facem pentru a ne pastra dintii sanatosi. Mai intai le-am aratat din ce alcatui dintii, au vazut care sunt incisivii, caninii si molarii si ce facem cu fiecare dintre ei, toate acestea cu ajutorul enciclopediei „Corpul uman”.

Am sortat apoi alimentele care-i fac pe dintisori sa fie fericiti si cele care-i fac tristi (de aici am descarcat fisele).

Am facut si putina matematica si copiii mai mici au numarat dinti si au potrivit periuta cu cifra corespunzatoare (aici am gasit fisele).

Copiii mai mari au facut niste adunari cu dintisori.

Mi-au placut asa de mult mostruletii cu dinti pe care i-am vazut aici, incat am vrut neaparat sa facem si noi. Asa ca mai intai copiii au pictat farfurii de carton, apoi am samblat ochisori din sarmulite plusate la capatul carora ma pus forme din spuma.

Am indoit apoi farfuriile si am lipit boabe de fasole pe post de dinti, am atasat ochisorii si gata.

2 păreri la “Au, dintii mei!

    • E bine sa mergem la dentist cu copiii inainte sa-i doara ceva. Ar fi bine sa aiba o experienta pozitiva si sa mearga apoi fara frica.
      Si mie mi-a placut mult craftul, de aceea am vrut neparat sa-l facem, desi noi nu prea am avut timp sa-l lasam mult la uscat, dar a iesit foarte bine.

Lasă un răspuns

