Prima lectie de citire in limba engleza

Sambata am inceput un nou atelier de engleza pentru copii mai marisori care vor invata sa citeasca. Am inceput prin a descoperi sunetele alfabetului, apoi am avut cartonase cu imagini si am potrivit sunetul initial cu cartonasul cu litere.

Am citit apoi cuvinte scurte, consoana-vocala-consoana, si am insistat asupra fiecarui sunet, apoi cu ajutorul unor cartonase (de aici le-am descarcat) am alcatuit noi cuvinte. Copiilor le-a placut fiindca pe cartonas aveau pentru fiecare litera o imagine si ei trebuiau sa scrie litera cu care incepe cuvantul respectiv, iar la final iesea un cuvant nou. De exemplu:mouse- m, apple- a, tree- t si cuvantul format era mat.

Am printat de aici niste casute cu ajutorul carora am format familii de cuvinte.

Este foarte important pentru copii sa exerseze si acasa si de aceea le-am recomadat site-ul  http://www.starfall.com/ . De asemenea, http://www.readingbear.org/ este un site foarte interesant cu ajutorul caruia putem exersa cititul intr-un mod distractiv.  Pe blogul Adinei gasiti o multime de resurse interesante pentru invatarea limbii engleze. Cand ii invatam pe copii o limba straina este foarte important sa facem lucrul acesta in mod constant, sa-i oferim zilnic oportunitati pentru a exersa.

2 păreri la “Prima lectie de citire in limba engleza

  1. Buna ziua ,

    Multumesc pentru materialele distribuite ,sunt superbe si de mare ajutor .Am o mare rugaminte nu sti unde gasesc materiale in limba germana pentru clasa a I – a .

    Cu drag si stima Mihaela .

Lasă un răspuns

