Cat e ceasul?

Sambata la atelierul de engleza am invatat sa exprimam cat cat e ceasul cu ajutorul unei carti foarte frumoase, The bad-tempered ladybird” de Eric Carle (puteti vedea aici prezentarea video).  Mai initai am citit cartea si cu ajutorul ei am revazut o multime de animale si am vazut la ce ora se intalneste buburuza cu fiecare dintre ele. Am avut un ceas din carton si ii intrebam pe copii la fiecare pagina „What’s the time?” iar ei raspundeau si potriveau ceasul.

Copiii au desenat apoi limbile ceasului in fictie de ora la care buburuza se intalneau cu un anumit animal.

Cu ajutorul buburuzelor am repetat si formele plesnindu-le  cu paleta de muste .

Ne-am confectionat  buburuze cu ceas dupa acest model si am exersat cu ajutorul lor.

Copiii s-au distrat foarte tare jucand „Wht’s the time Mr. Wolf?” (Un copil sta cu fata la perete, ceilalti stau in spatele lui cat mai departe. Copiii intreaba „What’s the time Mr. Wolf?”, lupul spune o ora „It’s 5 o’clock.” si copiii fac atatia pasi cati a spus lupul. La un moment dat lupul raspunde „It’s lunchtime!”  si alearga sa prinda pe cineva care va deveni noul lup.)

Surpriza dulce a fost in buburuze din capace de plastic.

 

Lasă un răspuns

