Furniture

Luni si miercuri la atelierele de engleza am repetat obiectele de mobilier si pozitiile spatiale si am facut lucrurl acesta prin intermediul mai multor jocuri.

Dupa ce am trecut in revista denumirile obiectelor, am potrivit perechile aflate pe post-it-uri.

Am jucat „Feriti-va de curcan” si ne-am distrat foarte tare imitand curcani de fiecare data cand copiii ii nimereau pe cartonase.

Am avut un trenulet ce transporta mobilier specific pentru fiecare camera si copiii trebuiau sa potriveasca mobila in vagonul corespunzator.

Pentru a repeta prepozitiile de loc am facut cartonase cu diferite animale care se aflau in anumite locuri (on, in, under, behind, in front of  the furniture) si mai intai am descris imaginile, apoi eu spuneam propozitia si copiii identificau cartonasul (the pig is under the sofa).

La partea practica am pictat canepele punand intai lipici pe contur, apoi am presarat cu sare si la urma am stampilat usor cu acuarele le liniile se sare. Rezultatul dar si intreg procesul le-a placut foarte mult copiilor.

 

Lasă un răspuns

