I see colours everywhere… :)

La atelierul pentru pitici de joi am avut multe jocuri colorate fiindca ma repetat culoriel despre care am vorbit pana acum. Mai intai ne-am jucat cu pompoane colrate pe care le-am introdus prin tuburi de carton, fiecare pompon prin tubul de aceeasi culoare.

Am pus apoi foi colorate pe jos iar copiii dadeau cu zarul si puneau jucarii pe foile cu aceleasi culori.

Am cantat apoi un cantecel dragut si a identificat culorile (aici il puteti viziona).

Am facut o „jucarie” interesanta din cutii de lapte (de fapt am taiat doar partea de sus cu capacul) si a fost atractia serii pentru toti copiii 😉 . Am pilit pe un carton „gura” cutiei si in interior am lipit buline colorate, copiii potrivind culoarea de pe capac cu cea din interiorul gaurii si insuruband capacul in locul potrivit.

Ne-am facut apoi cate un colier insirand paste colorate pe un snur.

2 păreri la “I see colours everywhere… :)

Lasă un comentariu