Manusa

La atelierul de lectura de vineri am citit o poveste ucraineana foarte frumoasa, este vorba despre „Manusa” (am printat-o de aici fiindca nu am gasit-o de cumparat nicaieri). Am confectionat o manusa mare din fetru si in timp ce spuneam povestea cate un animalut intra in manusa cea fermecata.

Pe parcursul povestii ii tot intrebam pe copii daca chiar ar putea atatea animale sa intre intr-o manusa si erau si ei foarte mirati sa constate ca au incaput 7 animale. Am vorbit apoi despre generozitate si am concluzionat ca bunatatea animalelor facea manusa sa se faca din ce in ce mai mare si sa incapa inauntru toate animalutele.

Am repetat apoi povestea punand pe perete manusi din ce in ce mai mari in care intrau pe rand animalele., copiii amuzandu-se foarte tare de numele lor (soricel-roade-multicel, broscuta-umbla-fuguta, iepurici-alerg-pe-aici, vulpita-cumetrita, jupanul-lup-cel- sur-la-trup, mistret-colt-lunguiet si mos-martin-cel-batran).

La inceput in manusa era doar soricelul.

Apoi au tot venit animale si manusa crestea din ce in ce mai mare.

Am sortat apoi manusi in functie de mana pentru care potriveau (pentru stanga sau dreapta).

Am ordonat apoi niste manusi de la mic la mare.

La partea practica copiii au colorat mai intai animalele care apar in poveste si apoi le-au decupat.

Am decorat frumos si o manusa lipita de o punguta din hartie si copiii au pus animalele inauntru.

Surpriza dulce a fost in manusi din pungi de hartie.

2 păreri la “Manusa

Lasă un răspuns

