Ziua albastra

La atelierul pentru pitici de marti ne-am jucat si am invatat culoarea albastra. L-am avut ca si invitat special pe Monstrul Prajiturilor (Blue Cookie Monster) din Sesame Street (l-am confectionat dintr-o soseta albastra 🙂 ) si mai intai am facut cunostinta cu el si ne-a spus ca ii este tare foame, asa ca l-am hranit cu prajituri albastre 🙂

Am avut un carusel cu tot felul de imagini iar copiii invarteau caruselul si cand se oprea cautau imagini albastre.

Copiii au primit apoi cate o pasare albastra pe bat si impreuna am cantat si am executat indicatiile din cantecel:

„Hold your blue bird up. 
Hold your blue bird down. 
Hold your blue bird up 
And you shake it all round. 
Take a look at your bird. 
What color do you see? 
It is blue…Yippee! ” (am cantat cu melodia cantecului Hokey Pokey)

Am avut si o povestioara pe tablita magnetica si copiii trebuia sa identifice personajele si sa le puna unde trebuie.

„A blue bird house 
hung in a tree. 
A blue bird 
flew in it happily. 
A blue car 
drove right by 
and made the blue bird 
fly back into the blue sky. 
Out of the blue water jumped a blue fish, 
and the blue bird tried to catch it, but missed. 
So, the blue bird flew back to the tree, 
where the blue bird house hung happily. „

Am decupat apoi doar obiectele albastre de pe o foie si le-am lipit separat.

 

Lasă un răspuns

