Invatam despre familie in engleza

La atelierul de engleza de astazi am avut tema familia.  Pentru inceput le-am prezentat membrii familei pe care i-am facut sub forma de marionete pe bat (de aici am luat modelul pentru bunici si bebelus).

Am vorbit apoi despre o alta famile pe care noi o indragim foarte tare, familia purcelusei Peppa p e care am modelat-o din argila (multumesc mult Camelia pentru tutorial). Am facut cunostinta cu fiecare membru in parte in timp ce am citit cateva carticele. Copiii au fost foarte bucurosi sa vada figurinele si sa se joace cu ele 🙂 .

Am avut apoi un joc pe care l-am vazut la Raluca acum ceva vreme si pe care l-am adaptat pentru tema noastra.  Este vorba despre jocul Spin the bottle sau Invarte sticla. Iata cum ne-am jucat: am pus in cerc niste cartonase cu membrii familiei, in mijlcocul cercului am pus o sticla pe care fiecare o rotea si trebuia sa spuna ce membru al familiei este cel in dreptul caruia s-a oprit sticla.

Am cantat apoi un cantecel despre familie (Finger family)pe care il puteti urmari aici.  L-am dramatizat si noi folosind marionete pentru degete.

Am continuat cu o familie de broscute pe care am descarcat-o de aici. Am decupat broscutele mici si eu spuneam un membru al familiei si copiii lipeau broscutele sub el.

Am avut din nou un pretend-play in care fiecare copil a primit cate o marioneta pe bat si trebuia sa mearga la cumparaturi. Fiindca magazinul de dulciuri a avut mare succes data trecuta, ne-am folosit tot de el. Eu le spuneam de exemplu: Elena, ia-o pe sora ta si cumpara 7 acadele  si ei trebuia sa indeplineasca pe rand sarcinile.

Am mai avut un joc cu post-it-uri (am vazut mai multe mamici [ aici si aici ] ca s-au jucat cu ele si m-au inspirat pentru acest joc ) sub forma de casuta. Pe casute am lipit membrii familiei , le-am pus pe mobila si pe rand copiii faceau cate o pereche de acelasi fel.

Fiecare copil si-a desenat familia

si am mai cantat un cantecel (il puteti asculta aici, noi l-am adaptat putin) pe care l-am dramatizat folosind tot marionetele pentru degete.

Ca de obicei, la sfarsit fiecare copil a primit cate o surpriza dulce intr-un cosulet-marioneta.

16 păreri la “Invatam despre familie in engleza

  1. O minunatie ti-a iesit iar totul, felicitari!! Si materialele, si felul cum s-au succedat activitatile… Ar trebui sa ma iau de ciuf si sa fiu si eu mai cinsecventa cu engleza, am cam lenevit in ultima vreme. Tare usor mi-ar fi daca ar vrea Una sa citim in franceza…

    • Multumesc! Eu m-am hotarat sa incepem cu engleza de cand am vazut cum reactioneaza Elena dupa prima lectie de la gradi. A fost incantata, a retinut repede mai multe cuvinte si le pronunta foarte corect. Asta m-a impulsionat sa fac mai mult, asa s-a nascut atelierul unde ii place mult de tot fiindca facem lucruri distractive cu mai multi copii.

Lasă un răspuns

