Reviste in franceza

Inca de cand era Elena mica am cumparat ocazional reviste in franceza, in special Picoti (pentru copii de la 9 luni la 3 ani) de la standurile de presa din Carrefour sau Kaufland.  Urmaream aventurile lui Pikou Elena a indragit foarte tare acest pesonaj. De curand am vazut o postare la Andru si ne-a facut pofta de cumparat si alte reviste, cele pentru copii cu varste mai mari. Am cumparat Histoires pour les petits ( pentru copii de la 2 la 6 ani) care are 3 povesti foarte frumoase insotite de Cd.

Le-am citit pe nerasuflate, Elenei i-au placut foarte mult si ilustratiile sunt superbe.

Am cumparat si revista, Toboggan (pentru copii de la 5 la 8 ani) mai cu strangere de inima, nu stiam daca ni se potriveste fiind pentru copii mai mari. Aceasta a fost insotita de o lanterna cu 4 lentile pentru a proiecta pe perete diferite animale.

Acest numar este despre dinozauri si are cateva povestioare frumoase dar si pagini cu activitati. Elenei i-au placut mult, sunt destul de accesibile si amuzante. I-a placut sa coloreze dupa un cod (exersasem asta cu cateva zile inainte cand am facut mozaicul literelor), dar si sa lipeasca abtibilduri.

Apoi amandoua s-au distrat facand umbre cu lanterna pe pereti.

Cu siguranta vom mai cumpara astfel de reviste.

13 păreri la “Reviste in franceza

  1. Si eu m-am bucurat cand le-am gasit zilele trecute, am luat cam tot ce am prins sa fie cat de cat pe intelesul I.-nei…Toboggan mi se pare un pic complicat inca pt noi, ca nivel de franceza, dar le-am luat sa fie pentru mai incolo:) Voi cum faceti, cititi in fr si apoi ii traduci?
    Jocurile sunt faine la toate! Ai vazut ca a aparut si Toupie Chansons? e un cd fain de data asta si un mic pian de jucarie cadou🙂

    • Adina, Elena nu stie deloc franceza, dar i se pare intersant sa auda o alta limba. Da, inati ii citesc in franceza si apoi traduc/adaptez. Din pacate revistele nu sunt actuale, sunt numere de anul trecut, dar o sa caut si revista recomandata de tine.

      • Da, stiu ca sunt revistele de anul trecut, tot asa in rand cu ele e si Toupie Chansons, care are cate un cd de fiecare data, cu muzica pt copii. (tot asa, de anul trecut:) )

  2. Ciuperci si lanterne, m-ati lovit in pliiin!! Sa caut si eu numarul asta din Toboggan, poate am noroc!

    Ma bucur ca va plac si revistele astea mai maricele, eu una taare greu ma abtin sa nu le cumpar…

  3. Am gasit si eu ieri revista, am intrat la Inmedio si mi-am amintit postarea ta si am cautat-o pe raft. Eliza a fost incantata de lanterna, partea cu animalele nu o intereseaza, dar e asa pasionata de lanterne si a fost foarte bucuroasa sa aiba una doar a ei. Am cumparat tot recent dintr-un magazin de presa dintr-un aeroport o revista cu printese care avea tot o chestie similara dar proiecta o coronita un pantof si nu mai stiu ce, insa lumina e foarte slaba si nu se vede mare lucru. La asta, insa, lumina e puternica si proiectia chiar mare, se vede bine. Recomand, la 12 lei e un chilipir, iar revista e plina de activitati si povestioare si destul de grosuta.

  4. Pingback: Spionam cu lanterna | doua fete cucuiete

  5. Buna,
    felicitari pentru activitati, sunt super!
    Sunt si eu abonata la revista Toboggan, este foarte simpatica, dar as vrea sa o cumpar din magazin.
    Ati putea sa imi spuneti din ce magazin Inmedio ati luat-o? Merci frumos

Lasă un răspuns

