Feriti-va de curcan

Am gasit aici un joc simpatic pe care l-am adaptat putin si tare ne-am mai distrat cu el. Am facut niste cartonase pe care am scris cifrele pana la 10, literele mari si mici invatate pana acum si a desenat si cativa curcani colorati (vreo ).

Am pus cartonasele intr-o gentuta si fiecare tragea cate unul si citea ce scrie pe el. Daca tragea curcanul trebuia sa dea din aripi si sa cloncane prin casa ca un curcan.

Jocul a avut mare succes la noi, nici nu ma asteptam. Am jucat cu totii si Elena se distra foarte tare cand ii cadea cuiva curcanul. Maria cloncanea cu fiecare in parte. M-am bucurat ca desi Elena nu a castigat de fiecare data, nu s-a suparat🙂 .

O sa mai adapatam jocul si pentru alte notiuni, e foarte amuzant, merita sa-l incercati🙂 .

6 păreri la “Feriti-va de curcan

  1. Pingback: Ne jucam cu literele (s, S) | doua fete cucuiete

  2. Pingback: Alte jocuri cu forme | doua fete cucuiete

  3. Pingback: Forme fel de fel | doua fete cucuiete

Lasă un răspuns

