Povesti din „Padurea Muzicala”

La atelierul de lectura de vineri „ne-am plimbat” prin „Padurea Muzicala”  si l-am cunoscut pe spiridusul Vivaldi. Noua ne este foarte draga cartea Vivaldi si cele patru anotimpuri de Cristina Andone  ,m-am bucurat foarte mult sa constat ca si copiii de la atelier l-au indragit pe Vivaldi si au fost captivati de poveste (am prezentat cartea si aici).

Pentru a intra in atmosfera cat mai bine l-am modelat pe Vivaldi si pe prietena lui, veverita Vivi din argila, am folosit copacul facut cu tehnica papier mache pe post de alun, iar in alun am facut casuta lui Vivaldi din niste cutii rotunde (am folosit aceeasi tehnica, am acoperit cutiile intai cu scotch de hartie si apoi cu servetele inmuiate in aracet).

Dupa ce am citit cartea am vrut sa aprofundam putin si am facut un panou pe care am pus detalii din carte referitoare la preferintele lui Vivaldi (care era mancarea lui preferata, care erau prietenii lui, care era instrumentul lui preferat, ce flori prefera) .

Ne-am amuzat apoi pe seama poreclelor pe care le-a dat zanelor anotimpurilor si am vorbit despre fiecare anotimp, am discutat daca noua ne-ar placea sa fie tot anul doar un singur anotimp si am hotarat ca toate anotimpurile sunt frumoase si ca trebuie sa le placem pe toate la fel. Am ascultat si un fragment din concertul de vioara dedicat primaverii si am batut si ritmul cu palmele (ca la desenele Micile genii ) si copiilor le-a placut foarte mult (puteti sa-l ascultati si aici).

Ca si activitate practica am asamblat o vioara (instrumentul preferat al lui Vivaldi). Am facut eu una drept model si copiii le-au pictat frumos pe ale lor si le-au lipit corzi.

La final am avut o adevarata orchestra si  concertul i-a incantat pe copii (a fost un pic mai greu pana s-au prins ei cum trebuie tinuta vioara, dar s-au descurcat foarte bine).

Surpriza dulce a fost intr- o albinuta din oua de plastic Kinder, cu antenutele din sarmulite plusate si aripile din acetofan, facuta dupa modelul Laurei (albinutele, vantul si Vivi erau prietenii lui Vivaldi ).

 

8 păreri la “Povesti din „Padurea Muzicala”

  1. Ce s-au mai distrat micutii!!! Super activitate, Valentina, cu siguranta isi vor aminti de jocul preferat al lui Vivaldi, cantatul pe doua coarde.
    Felicitari, sunteti minunati.

Lasă un comentariu