Aparat de numarat si socotit

Dupa modelul acesta  ne-am facut si noi un aparat de numarat si socotit care ne-a adus minute bune  de distractie 🙂 .

Am folosit 2 role de la hartia de bucatarie pe care le-am pictat in culori diferite si la un capat le-am decupat un triunghi pentru ca bilele sa aiba pe unde iesi. Apoi am luat o cutie de carton careia i-am facut 2 gauri pentru a introduce tuburile, i-am decupat 2 triunghiuri in dreptul celor de la tuburi, am pictat si cutia pentru a fi mai „ochioasa” .  Fiindca n-am avut tuburi de carton mai largi decat cele de la hartia de bucatarie, am taiat din acestea intr-o parte si am scris pe ele cifre. Cand totul a fost pregatit am trecut la joaca.

Puneam in jututl tuburilor din cutie cate un tub mic cu o anumita cifra si Elena trebuia sa introduca in aparat atetea pompoane cate cereau cifrele. Dupa ce ieseau le numaram separat (cele care ieseau de la fiecare tub in parte) si apoi le numaram pe toate sa vedem cate a scos aparatul.

I-a placut foarte mult jocul, a fost foarte distractiv si a vrut sa ne jucam de multe ori. Am exersat in felul asta atat recunoasterea cifrelor, numaratul dar si adunarea, ceea ce a fost o noutate pentru noi fiindca pana acum nu prea am facut exercitii de adunare.

A fost un prilej de distractie si pentru Maria care a intrat in joc si punea pompoane prin tuburi amuzandu-se sa le vada cu ies pe partea cealalta.

Am pus apoi un carton inclinat sub aparat pentru a crea un tobogab pentru pompoane si astefel distractia s-a amplificat 🙂 .

Iata asadar cum dintr- o cutie si niste tuburi de carton a iesit o jucarie de care s-au bucurat foarte mult.

2 păreri la “Aparat de numarat si socotit

  1. Pingback: La joaca cu fetita Toamna… | Caiet pentru şcoala de...acasă

  2. Pingback: Adunari distractive | doua fete cucuiete

Lasă un răspuns

