Numaram mere

Fiindca Elenei i-a placut mult sa se joace cu canitele cu scai, am zis ca ar fi bine sa mai facem si alte activitati in genul asta. Am gasit aici o idee grozava pentru repetarea cifrelor si cum se foloseste si scaiul e perfecta pentru noi :).

Asadar am decupat dintr-un carton maro 10 trunchiuri pe care am scris cifrele, dintr-un carton verde am decupat coroana si am lipit mere. Le-am laminat apoi pe toate si am pus pe spate scai autoadeziv.

I-am spus apoi Elenei sa portiveasca numarul de mere de pe coroana cu cifra scrisa pe trunchi. S-a descurcat binisor insa a fost foarte incantata de acest mod de prindere.

Jocul a fost o supriza placuta pentru ea si a fost o ocazie minunata de a repeta cifrele. Trebuie sa ma mai gandesc la alte variante de joc, fiindca activitatea a avut prea mare succes ca sa n-o mai reluam.

4 păreri la “Numaram mere

Lasă un comentariu