Orasel din forme

Am vazut la gradinita un panou cu lucrarile copiilor de la grupa mare si ne-a placut mult oraselul din forme asa ca l-am facut si noi acasa  🙂 .

Am decupat din carton ondulat mai multe forme: un dreptunghi mare, mai multe dreptunghiuri mici, niste cercuri, patrate mari si mici, un triunghi si am facut si doi fluturasi cu perforatorul pentru diversitate.

Apoi i-am spus Elenei ca o sa facem un orasel cu blocuri, case si copacei si sa incercam sa lipim formele astfel incat sa le obtinem pe taote. I-am mai dat cate un indiciu, insa in principiu s-a descurcat foarte bine si cand lua cate o forma imi si spunea cum se numeste.

Dupa ce a terminat de lipit a vrut sa mai faca si cu culorile cate un detaliu pe ici pe colo: a facut acoperis si pentru bloc, soarelui i-a facut raze si a mai facut niste iarba si norisori 🙂 .

7 păreri la “Orasel din forme

Lasă un răspuns

