Oua asortate

Nu putem sa intampinam Pastele fara oua vopsite asa ca ne-am pus pe treaba. 🙂

Am hotarat sa decoram ouale folosind mai multe tehnici, nu doar sa le vopsim cu vopsea speciala. Pe cateva le-am pictat cu tempera si Elenei i-a placut tare mult sa le puna in „aparatul” special pentru sustinerea oului (il cumparasem anul trecut de la Kaufland cu 4 lei) si le-a pictat si „ras-pictat” distractia fiind sa invarta oul.

 

Am mai decorat unul prin aceeasi tehnica pe care am folosit-o si pentru fluturasii curcubeu, si anume am inmuiat un servetel in coloranti alimentari si apoi am infasurat oul in servetelul colorat.

 

Acestea sunt ouale facute de Elena

fiindca am mai facut cateva oua fara sa le vada ea, astea sunt oua cu surprize (am vazut ideea prima data la Laura, apoi Little Lucky le-a incercat si i-au iesit tare dragalase): am spart usor partea mai bombata a oualor cu varful unui cutit, am scos continutul si am pus cojile la fiert in apa cu sare pentru a le steriliza. Le-am pus la scurs, am lipit pe ele niste autocolante cu floricele si mere si le-am vospsit cu vopsea de oua dupa instructiunile de pe ambalaj.  Le-am lasat la scurs si cand s-au uscat bine am dezlipit abtibildurile.

Inauntru am pus niste oua de ciocolata si niste jeleuri in forma de iepuras, din hartie creponata am facut iarba pe care am lipit-o peste gaura si astfel sunt gata de ciocnit. O sa fie foarte surprinsa Elena cand o sa vada ce iese din ou. 😀

 

 

7 păreri la “Oua asortate

    • Ouale sunt de la tara. Da, acelea sunt mai dechise la culoare, cel facut cu servetelul colorat e mai inchis, trebuia sa fi ales tot un ou alb, cred ca ar fi iesit mai bine.
      Aparatul e cumparat de anul trecut, acum nu l-am mai vazut, poate gasesti totusi.

Lasă un comentariu