Cifre si povesti (2)

Continuam cu cifra 5 fiindca deocamdata nu am gasit o poveste pentru cifra 4 (daca n-o sa gasim va trebui sa inventam una 🙂 ). Multumita Antoanetei am aflat de povestea Manusa si am gasit aici povestea ilustrata. Fiindca voiam sa insist pe cifra 5, manusa noastra a fost din aceea cu degete. Am decupat asadar conturul mainilor mele si pe o palma am scris pentru fiecare deget numele animalelor care se adaposteau acolo, iar pe cealalta am scris cifre amestecate si Elena trebuia sa recunoasca si sa incercuiasca cifra 5.

Am printat si niste animalute  si pe masura ce ii citeam povestea Elena punea animalul in degetul potrivit din manusa (cu ocazia asta a repetat si cantecelul cu degetele: Degetul mare pleaca la plimbare….).

 

I-a placut tare mult povestea si era amuzata de numele animalelor (soricel-roade multicel, iepurici-alerg-pe-aici, vulpita cumetrita, broscuta-umbla-fuguta, jupanul-lup-sur-la trup). Dupa ce am terminat de povestit i-am aratat mai multe perechi de manusi, le-am numarat degetele fiecareia, apoi le-a asezat pe perechi.

A recunoscut apoi cifra 5 din palma cu cifre amestecate, s-a descurcat destul de bine, sunt foarte multumita asadar de cum a iesit activitatea.

Revin cu aceeasi rugaminte: daca stiti povesti sau poezii pe care sa le putem folosi pentru invatatrea numerelor, va rog sa ne dati si noua de veste.

11 păreri la “Cifre si povesti (2)

  1. Alina este super de treaba; eu am cunoscut-0 pe net din intamplare, dupa aceea ne-am regasit pe fb 🙂
    am avut surpriza sa scrie o poezie cu dedicatie pentru piticii mei 🙂
    face acest lucru zilnic: poezii cu dedicatie pentru copiii pe care ii cunoaste prin intermediul parintilor/pentru parintii care ii cer acest lucru 😉

Lasă un răspuns

