Pe carari de…. oua :)

Printre ultimele activitati cu tema pascala este aceasta in care am pictat oua…..fara oua. 😀

Am decupat din carton mai multe oua mici si unul mare si pe ele am pus banda adeziva din hartie fara vreun model anume (ar fi iesit mai interesant daca faceam modele, dar n-am avut atata rabdare) si i le-am dat Elenei sa le picteze. De data asta am folosit un burete cu care a stampilat, dar n-a vrut sa renunte nici la pensula.

Spre surprinderea mea a vrut sa picteze doar 2 dintre ouale mici, pe celelalte 2 le-a colorat cu creioane colorate, se mai schimba preferintele. 😀

Cand toate au fost gata am dezlipit banda adeziva si Elena era foarte surprinsa cum din senin apar niste carari (zicea ca seamana cu niste sosele, dar mai bine le zicem carari ca sunt mai scurte  🙂  ).

Asa arata ouale noastre „cararate”, o sa mai incercam tehnica asta de pictura, am vazut aici o idee draguta, mi-ar placea sa o incerc.

Lasă un răspuns

