La pescuit

Am vazut mult activitati de genul asta pe bloguri (iata aici un exemplu) si m-am gandit ca n-ar fi rau sa incercam si noi, mai ales ca eram aproape sigura ca si Elenei o sa-i faca placere (mai are un joc de pescuit cumparat acum vreun an si ceva de pe bebelogic ). Astfel am printat pestisorii si am facut pe o parte buline (numarate pana la 10) si pe cealalta parte cifra corespunzatoare bulinelor. Am laminat pestisorii, la un capat le-am pus o agrafa si am trecut la pescuit. A vrut sa ne jucam de-a magazinul si eu eram clientul care  voia sa cumpere peste. Ea ma intreba : „cate kg. sa aiba?” , eu raspundeam in functie de cifre ( „5 kg.”) iar ea pescuia pestele respectiv si mi-l punea in sacosa (trebuia neaparat sa cumpar 2 pesti- asa era jocul, m-am conformat 🙂 ).

                         

Sa ne mai jucam putin si cu agrafele le-am sortat pe culori, apoi le-am unit intre ele si Elena numara cate agrafe sunt si punea pestisorii potriviti in dreptul sirului.

La sfarsit a pescuit tot ce se putea: si pestisori si agrafe, incerca sa prinda cate 2 pesti odata si tot asa. O activitate captivanta care ajuta la coordonarea ochi-mana si pe care o recomand.

Lasă un comentariu