Mame si pui

Fiindca saptamana asta Elena a invatat la gradi despre animale, m-am gandit ca ar fi bine sa le mai repetam si acasa putin. Avem multe carticele cu animale si mai intai le-am rasfoit pe ele, apoi am trecut la rezolvarea unei activitati de tip puzzle pe care am gasit-o aici.  Elena trebuia sa geseasca puii fiecarei mame, sa spuna cum face fiecare si ce fel de animale sunt.

             

A fost o activitate usoara pentru Elena si nu am insistat sa o mai repetam sa nu se plictiseasca;  am mai mai povestit doar putin despre animale.

2 păreri la “Mame si pui

  1. Sunt foarte incantata de blogul tau si , drept urmare, mi-am permis sa-ti utilizez cateva dintre idei pentru a-l mentine ocupat pe baietelul meu de 2 ani.:) As vrea sa stiu de unde mai exact ai gasit fisa(sau ce-o fi), cu puzzle-urile cu animalele si puii lor.Mihnea e innebunit dupa puzzle si de cele incastru s-a plictisit deja 🙂 , iar in librarii nu am gasit puzzle-uri decat de la 6 piese in sus, si nu stie inca sa le faca.Multumesc pentru tot ceea ce faci si keep posting your works! 🙂

    • Multumim frumos pentru ca ne urmariti! Din pacate n-am gasit deloc locul de unde le-am luat, asa ca le-am scanat si ti le-am trimis pe mail. Si noi suntem tot la faza puzzle cu Maria, ei inca ii plac puzzle-urile tip incastru. Spor la joaca si sa ne dati de veste daca mai gasiti activitati ce au avut succes la voi. Pupici 🙂

Lasă un răspuns

