Bilute saltarete

Se pare ca toata lumea a indragit aceste bilute „magice” si pe buna dreptate, sunt de-a dreptul dragalase, cum spune Elena. Roxana m-a impulsionat sa cumparam si noi pentru ca am mai vazut la alte mamici dar nu stiam cum se numesc si de unde se cumpara. Acum ca am aflat, am dat fuga la florarie si am cumparat si noi cateva pachetele (noi am dat 1,5 lei).

Le-am pus intr-un castron, am turnat apa peste ele si ama steptat. Peste aproximativ o ora ce sa vezi:” hocus-pocus” bilutele mici si ucaste s-au transformat intr-unele mari, gelatinoase si tare saltarete.

                         

Elena e foarte inacantata de ele si  le-a tot transferat dintr-un recipient in altul, le-a sortat, le-a lasat sa sara pe masa, a facut torturi, mancaruri fel de fel, nu se mai satura de jucat cu ele.

Am lasat-o si pe Mariuca sa se joace si i-au placut si ei dar le cam imprastia si n-as fi vrut sa calcam pe ele. Una peste alta e o activitate placuta pentru toata lumea, recunosc, si mie mi-a placut sa ma joc cu ele. Mare grija totusi la copiii care ar fi tentati sa le bage in gura.

 

3 păreri la “Bilute saltarete

Lasă un răspuns

