Days of the week

Sambata la atelierul de engleza am vorbit despre zilele saptamanii si fiindca notiunea este una abstracta, m-am gandit sa o prezint in asa fel incat copiii sa inteleaga despre ce vorbim si sa faca o legatura cu ceva concret. Mai intai am citit din revista „Histoires pour les petits”  despre Saptamana lui Sacha si am asociat fiecare zi cu cate un cartonas, numerotate de la 1 la 7, colorat in culorile curcubeului (pentru a nu crea confuzie in mintea copiilor am inceput saptamana cu ziua de luni) . Am incercat sa descriu actiunile lui Sacha cat mai amuzat pentru a ramane in mintea copiilor. 

Baietelul era un nazdravan care in fiecare zi facea cate o „gogonata” (luni a facut baie si a facut apa peste tot, marti s-a jucat de-a piratii si a distrus gradina, miercuri a facut inventarul jucariilor si toata camera era plina de jucarii insirate, joi s-a jucat de-a detectivii si a folosit ceasul desteptator pentru a dezamorsa o bomba si a sunat in mijlocul noptii, spre disperarea tatalui, vineri a vrut sa fie ca tatal lui si s-a barbierit, sambata a vrut sa faca o prajitura, iar duminica si-a uimit parintii fiind foarte cuminte ).

I-am rugat apoi pe copii sa puna imaginile in ordinea zilelor in care s-au intamplat (am scanat imaginile din revista).

Am folosit roata norocului pe care se aflau tot felul de actiuni, copiii punand zilele saptamanii in dreptul fiecareia si spunand propozitiile corespunzatoare: On Monday I eat pizza.

Am ascultat un cantecel dragut care sigur o sa va amuze. Acestea sunt versurile:

” Oh no, no , I never go to work

On Mondays I never go to work

On Tuesdays I stay at home,

On Wednesdays I’m never feeling fine, work is the last thing on my mind.

On Thursdays it’s a holiday!

And Fridays I detest.

Oh, it’s much to late on Saturday 

And Sunday is the day of rest.” 

La partea practica le-am dat copiilor cartonase in culorile curcubeului pentru a asocia fiecare culoare cu o zi din saptamana si au primt si imagini cu diferite actiuni. Mai intai am lipit actiunile in anumite zile (On Monday I write , On Tuesday I clean my room, On Wednesday I read a book  , On Tuesday I play tennis, On Friday I eat pizza, On Saturday I play in the park , On Sunday I dance ).

Surpriza dulce a fost intr-un „sun” as in „Sunday” 🙂

Lasă un comentariu