Repetam mijloacele de transport

La atelierul de enlgeza de sambata ne-am „plimbat” cu tot felul de mijloace de transport :). Invitata noastra speciala a fost Miss Piggy, o marioneta foarte simpatica ce vorbea doar in engleza si care a participat la toate jocurile. Cu ajutorul copiilor Miss Piggy mi-a aratat mai intai mijloacele de tranport de pe macheta (eu intrebam: What is this, Miss Piggy? , iar copilul ce avea marioneta pe mana raspundea: This is a bus.)

Am ascultat apoi cantecul semaforului.

Red light, red light, what do you say?

I say stop, stop right away!

Yellow light, yellow light, what do you mean?

I mean wait till the light is green!

Red light, red light, what do you say?

I say go, go right away!

Cu ajutorul unui semafor facut dintr-o cutie de carton am jucat un joc ce copiilor le-a placut foarte mult: fiecare copil a primit un mijloc de trasport si mai intai eu eram semaforul si aprindeam cate o culoare (cu ajutorul unei lanterne) si spuneam ce trebuie sa faca la fiecare culoare (red-stop, yellow slow, green- go), iar ei faceau precum vehiculul respectiv.

Am urmarit si am ascultat un cantecel foarte frumos (We all go travelling by) si in timp ce cantam puneam si pe o macheta mijloacele de transport care apareau in cantec.

Am sortat apoi mijloacele de trasport in air, in water, on land.

Am ascultat si un cantecel rock foarte dragut cu masinute colorate din revista Holiday English. Am exemplificat si ce inseamna slow and fast prefacandu-ne ca suntem maisinute.

Am colorat cateva vehicule si copiii imi spuneau cu ce culoare l-au colorat pe fiecare.

Am asamblat apoi un trenulet cu forme colorate.

Surpriza dulce a fost in masinute colorate.

Lasă un răspuns

