O alta mancare de…..fructe

La atelierul de engleza de data trecuta am facut cunostinta cu fructele, le-am cumparat, de data asta ne-am imprietenit mai mult cu ele si le-am si gustat :).

Asadar am repetat mai intai fructele invatate (apple, pear,  pineapple, strawberry, orange, lemon, kiwi, cherry, grapes, banana) si am introdus 2 noi (peach, watermelon) . Am jucat apoi bingo si copiilor le-a placut foarte tare, l-am jucat de 2 ori. Le-am dat fiecaruia cate o fisa cu 6 fructe (nu toti aveau aceleasi fructe) iar eu am avut un teanc de cartonase. Trageam cate un cartonas si spuneam ce fruct este iar copiii care il aveau pe foaie puneau in dreptul lui un pom-pom. Cine completa toata foaia striga BINGO! . Daca vreti puteti descarca de aici fisele pentru joc, am facut 6 fise diferite.

Am vorbit apoi despre fructele care le plac si cele care nu le plac, am introdus astfel sintagmele I like/I don’t like.

Dupa cum spuneam, am si gustat fructele de data asta asa ca am facut o salata. Mai intai am jucam un joc in care cu ochii inchisi copiii gustau cate o bucatica de fruct si ghiceau ce au mancat. S-au distrat foarte tare 🙂 . Apoi au trecut la mancat si m-am bucurat foarte tare ca au mancat toata salata.

Ne-am inspirat de la Nazdravani si am facut si noi cirese 3D care au iesit foarte bine, copiii s-au descurcat minunat. Am facut codita dintr-o bucata de hartie creponata rasucita si apoi am asamblat si ciresele.

Am jucat apoi un joc foarte dragut in care trebuia sa facem suc de fructe. Pe post de fructe am folosit pompoane iar eu ii intrebam: How many oranges (lemons/strawberries )do we need to make an orange (lemon.strawberry) juice? -De cate portocale/lamai/capsuni avem nevoie sa facem un suc de portocale/lamai/capsuni? Ei dadeau cu zarul, luau cu o penseta pompoanele si le puneau in recipientul pentru suc.

Am repetat astfel si numerele si culorile si am facut si un exercitiu de motricitate fina.

Ne-am jucat apoi cu plastilina si am facut pepene dupa modelul acesta. Am folosit plastilina de casa colorata in verde si roz, iar pentru seminte am folosit boabe de cafea. Mai intai am pus semintele in plastilina roz si am facut o bila, apoi am intins plastilina verde si am pus-o peste bila, dar o parte a ramas neacoperita.

Am trecut apoi la feliat si le-a placut foarte tare sa vada ca seamana cu adevarat cu o felie de pepene.

Supriza dulce a fost pusa intr-o „felie de pepene” .

6 păreri la “O alta mancare de…..fructe

  1. Îmi plac foarte mult activitățile voastre și le aplic acasă, cu fetele mele… drept pentru care v-am și nominalizat la Liebster Awards, chiar dacă sigur aveți mai mulți followers… eu vă urmăresc foarte des!

Lasă un comentariu