Numerele se imprietenesc

N-am mai repetat de ceva vreme numerele pana la 20, asa ca m-am gandit la niste jocuri pentru a ne mai aminti de ele. Am taiat tuburi de la hartia igienica si am lipit pe ele cifre de spuma pe care Elena le-a ordonat mai intai de la 1 la 10.

Mi-a placut mult povestea Ursuletilor despre numere, asa ca ne-am inspirat de la ei si am facut o poveste asemanatoare. Cifra 1 se simtea singura si era in cautare de noi prieteni. Tare s-a bucurat cand a gasit o alta cifra 1, credea ca se vede in oglinda, s-au imprietenit imediat si astfel au facut numarul 11. Au gasit un pinguin infometat caruia i-au dat de mancare11 pestisori.

Cifra 1 a plecat mai departe in cautarea altor prieteni si s-a intalnit cu cifra 2, s-au imbratisat si au vazut ca le sta foarte bine impreuna si formeaza numarul 12. Au sarbatorit intalnirea cu 12 prajiturele gustoase.

Si tot asa micuta cifra 1 a gasit o multime de prieteni cu care s-a imprietenit si impreuna au jucat tot felul de jocuri. Cu prietenul 5 au format numarul 15 si s-au jucat cu 15 iepurasi dragalasi cu care Elena a fcaut si un pattern destul de dificil zic eu; a alternat 4 culori si s-a descurcat foarte bine.

Ne-am jucat apoi si cu cifrele din argila pe care le-am unit formand numerele pana la 20.

5 păreri la “Numerele se imprietenesc

Lasă un răspuns

