Soare cu raze de curcubeu

N-am mai vazut soarele cam de mult timp si ne-am gandit ca n-ar fi rau sa-l aducem macar in casa :). Am gasit acest craft care ne-a inspirat si cum a venit Elena de la gradi ne-am pus pe treaba. Mai intai am decupat un semicerc dintr-un carton (n-am avut farfurie de carton) si Elena l-a pictat cu galben.

In timp ce astepta sa se usuce a mai pictat cate ceva, si i-a iesit foarte bine.

In ultima vreme picturile ei incep sa prinda forma, este din ce in ce mai atenta la detalii. Aici de exemplu a pictat printre razele soarelui si printre bulinutele acelea mov cu mare grija, fara sa suprapuna culorile, sunt tare mandra de ea 🙂 .

Si Maria a avut de lucru in timpul acesta, a facut turnulete din borcanelele de la acuarele.

Dupa ce s-a uscat semicercul si pictura Elenei a fost gata, am trecut la confectionat soarele-curcubeu. I-am dat Elenei fasii de hartie pe care le-a lipit pe spatele soarelui.

Am ondulat usor fasiile de hartie cu un creion si i-am pus niste carlige de rufe pe post de raze apoi am agatat soarele pe perete.

Asa-i ca se simte caldura pana la voi?   😉

15 păreri la “Soare cu raze de curcubeu

  1. Valentina, ce frumos si imbietor e soarele vostru! Iar Elena picteaza fantastic de bine!!! O felicit din tot sufletul, cata rabdare si meticulozitate pentru a depasi bulinutele mov! Bravo!
    Imi place si turnuletul Mariei, imi trezeste amintiri, caci exact asa cara M. prin toata casa cutiutele de plastilina cam acum un anisor…
    Va imbratisam cu mult drag!

    • Soarele chiar ne inveseleste, si noua ne place mult.
      Si Maria se mai supara cand se darama turnuletele, dar o ia imediat de la capat. Elena era mai suparacioasa, daca i se strica ceva ce a construit, nu mai voia sa se joace cu obiectul respectiv.

Lasă un comentariu