Alte jocuri cu forme

Fiindca saptamana trecuta nu facusem toate jocurile pe care le-am pregatit, m-am gandit ca n-ar fi rau sa continuam si saptamana aceasta cu formele.

Mai inatai am citit  o carticica foarte frumoasa cu ursuletul Paddington ( Paddington and the disappearning sandwich ) si copiilor le-a placut foarte mult sa urmareasca formele pe care Paddington le descoperea in plimbarea sa. Le-am spus sa-si faca si ei o lista cu forme si sa caute prin casa obiecte cu formele despre care am vorbit.

Am ajutat apoi niste bufnite ratacite sa-si gaseasca locul pe crengute (de aici am luat fisa)

Am jucat si jocul cu curcanul despre care v-am povestit si aici, doar ca am facut cartonase cu forme si copiii trebuia sa numeasca fiecare forma, iar daca trageau curcanul trebuia sa imite unul. Li s-a parut foarte amuzant jocul, toti voiau sa nimereasca cat mai multi curcani 🙂 .

Ne-am jucat si cu 2 tipuri de puzzle: unul din lemn unde trebuia sa puna formele potrivite si sa le numeasca,

celalalt era din foi de spuma si trebuia sa uneasca cate 2 jumatati pentru a alcatui formele.

Pentru a face si putina miscare, am jucat jocul formelor: fiecare a primit cate o forma autoadeziva si eu le dadeam comenzi iar ei trebuia sa fie atenti si sa execute comanda (de exemplu spuneam Circle, touch your nose! sau Triangle, close your eyes! ) .

Desi afara e foarte frig, am mancat si niste inghetata 🙂 , doar ca erau inghetate speciale pe care a trebuit sa le potrivim.

In timp ce ne jucam, un pinguin infometat a venit sa-i dam si lui niste pesti sa manance. Copiii l-au indragit imediat si l-au hranit cu niste pesti cu forme 🙂  (aici am gasit ideea)

Am si modelat cateva forme cu niste plastilina de casa.

Dupa cum i-au obisnuit, la plecare au primit cate o surpriza dulce intr-o bufnita- gentuta.

4 păreri la “Alte jocuri cu forme

Lasă un răspuns

