Impreuna pentru o cauza nobila

Sabina a lansat de curand un concurs pentru mamele boggerite. Fiecare trebuie sa scrie pe blog despre o jucarie ce i se pare interesanta de pe FamousKids, iar premiul va consta intr-un voucher de 40 de lei. Noi am mai cumparat jocuri de la ei, au foarte multe jucarii si jocuri educative la preturi bune.

Antoaneta a avut ideea minunatat de a darui jucaria centrului de reabilitare la care merge Cati, fetita speciala a Ralucai  . Felicitari Antoaneta pentru initativa! Sigur ca nu puteam sa stam deoparte, asa ca ne vom alatura si noi campaniei si daca vom castiga unul dintre vouchere, acest joc de pescuit va merge catre centru.

Este un joc excelent pentru dezvoltarea atentiei, a coordonarii ochi-mana. Si noi avem o jucarie asemanatoare si a fost foarte indragita de fete, iar undita am folosit-o si la alte jocuri construite de noi.

Si acest joc

mi se pare foarte potrivit pentru copiii de la centru fiindca pe langa faptul ca invata culorile si formele, le ofera si un excelent exercitiu motric.

Impreuna putem face niste copii fericiti, asa ca va invit sa va alaturati campaniei 🙂 .

10 păreri la “Impreuna pentru o cauza nobila

  1. stiam eu ca nu poti sta deoparte!!!
    ma bucur mult ca sustii campania!
    eu sper sa se adune mai multi cititori ai blogurilor noastre care nu mai au nevoie de anumite jucarii si sa le doneze centrului 😉
    pupici fetelor cucuiete!

      • nu cred ca e geniala,insa cred ca, daca nu eram eu, sigur ii venea si altcuiva aceeasi idee 😉
        eu am aflat prea tarziu altfel aveam mai multe de daruit (am trimis un colet saptamana trecuta);de obicei, strangem jucariile de care nu mai au nevoie (la fel si hainutele) si le daruim

  2. Valentina, multumesc din suflet pentru implicare! M-ati surprins asa de mult cu initiativa voastra, sunt atat de impresionata! Sa stiti ca pentru mine Ianuarie tot Craciun a fost!

Lasă un comentariu