Jocuri cu forme in engleza

Astazi la atelierul de engleza am vorbit despre forme (ne-am ocupat indeosebi de circle, triangle, square, heart, star) . Mai intai le-am aratat copiilor formele si le-am spus cum se numesc iar ei au repetat constiinciosi. Am folosit apoi o roata a formelor si ei roteau sageata si numeau forma la care s-a oprit (am repetat si culorile cu acesta ocazie) .

Am trecut la pescuit si s-au amuzat foarte tare pescuind pestisori cu forme🙂 .

In continuare copiii au pictat cu un burete pe o foaie pe care am lipit banda izolier in diferite forme.

La inceput se temeau sa nu se murdareasca pe maini si dar si-au dat drumul si li s-a parut interesant. Dupa ce s-a uscat foaia, am scos banda adeziva si au ramas formele imprimate.

Cu ajutorul unor forme din lemn acoperite de pasla (le-am luat de la Maxx la un pret modic- 15 forme la 1 leu) am facut niste bratari- au insirat formele pe cate o sarmulita plusata.

Ca sa repetam si emotiile invatate data trecuta, am facut un fel de marionete din forme , fiecare exprimand cate o emotie. Copiii au identificat emotiile si au spus ce forma are fiecare marioneta.

Folosind niste forme din carton colorat am construit un satuc in noapte.

Pentru a aduce soarele in casa, am facut o manusa suncatcher in mijlocul careia am decuat cate o forma. Am pus manusa pe autocolant transparent cu partea lipicioasa in sus, copiii au pus in locul decupat forme mici decupate din hartie creponata, apoi am pus deasupra o alta bucata de autocolant inchizand totul ca intr-un sandvis.

La sfarsit au primit o punguta-soricel din forme continand surpriza dulce.

 

6 păreri la “Jocuri cu forme in engleza

Lasă un răspuns

