Luna -Betiluna si Dora-Minodora

Stiati de aceste 2 papusi albastre? Eu nu auzisem de ele pana cand am vazut o postare de-a Laurei in care vorbea despre niste carticele cu aceste papusi surori. Mi s-au parut interesante si le-am comandat, au fost fiecare 11 lei; sunt 3 carticele: in prima papusile sunt „in gradina” , in cea de-a 2-a sunt „intr-un gaz-album cu pasarele”, iar in cea de-a 3-a sunt „in tara lui Peste-Mamaliga-Prapadeste”.

Cartile i-au placut mult si Elenei fiindca au multe ilustratii, iar povestile sunt in versuri si ii place ritmul.  Sunt prezentate aventurile fetitelor in gradina (aici  aflam denumirile multor flori), in padure (de aici aflam despre pasari si insecte) si in Dunare (aici ne sunt prezentati o multime de pesti), asadar cartile sunt foarte educative si starnesc interesul copiilor, vi le recomand cu drag.

 

 

2 păreri la “Luna -Betiluna si Dora-Minodora

  1. aveam cartile acestea cand eram mica;preferata mea era cea cu aventura in gradina
    dupa postarea Laurei,am decis sa le comand pentru cei mici
    acum cartea cu gradina este preferata Dariei 😀 , e cea care are cele mai frumoase versuri,e un pic amuzanta, mai simpla si la obiect decat celelalte doua si mai abordabila de catre cei mici 😉

    • Din pacate eu nu le-am cunoscut in copilaria mea, dar ma bucur ca le-am descoperit acum. Si Elenei ii plac foarte mult si le citim aproape zilnic. Intr-adevar, cea cu gradina e mai accesibila pentru copii, poate fiindca si florile sunt mai cunoscute. Oricum, toate sunt amuzante si cu talc.

Lasă un comentariu