Oua din folie de aluminiu

Am gasit aici o idee draguta pentru decorarea oualor si am incercat-o si noi.

Am decupat oua dintr-un carton si le-am acoperit cu folie de aluminiu. Apoi Elena le-a pictat in diferite culori, apoi le-a facut buline.

 

Ii placea cum aluneca pensula pe folia de aluminiu si desigur a amestecat culorile de le-a ametit.😀

Cu cealalta parte a pensulei a facut apoi diferite modele (cerculete, linii curbe ), la fel a procedat si cu o scobitoare, dar cu ea nu am insistat prea mult sa nu se rupa folia.

Cand s-au uscat le-am facut gauri cu perforatorul, am trecut o panglica prin gauri si cu adeziv tablete le-am lipit pe perete (am eu ce am cu ghirlandele :D).

7 păreri la “Oua din folie de aluminiu

  1. Pingback: Pictura pe folie de aluminiu « Caiet pentru casa mea

Lasă un răspuns

