Micuta gradinareasa

Dupa cum am spus, gata cu experimentele de iarna, de acum incercam sa aducem primavara (macar la geam), asa ca  am inceput sa plantam cate ceva. Cum nu aveam seminte sau bulbi de flori la indemana, am incercat cu grau. Tati a ajutat-o pe Elena sa puna pamant in ghiveci, apoi ea a pus graul si deasupra iar pamant, am udat si gata; asteptam sa iasa ceva cat mai repede.

                        

Si ca sa nu stea ghiveciul gol pana ies frunzulitele, am pus o floricica pe bat pe care am facut-o dintr-un carton decupat in forma de floare peste care am lipit o alta floare decupata dintr-un pliant si iata ce-a iesit:

                   

Asa-i ca ne pricepem la gradinarit? Putem sa trecem la cultivat in gradina (daca se incumeta mamaia sa ne lase ). Treaba asta cu gradinaritul in casa a lasat urme prin bucatarie, dar de dragul „artei” facem si sacrificii, si ce mai conteaza ca mai dam o data cu aspiratorul…… 😀

De acum trebuie sa avem grija de „plantatie”si va anuntam cand apar primele frunzulite, stati pe aproape.

Cu acest experiment participam si la noua provocare a Laurei.

4 păreri la “Micuta gradinareasa

  1. Pingback: Voi cum protejati Planeta Albastra? « pitici dar voinici

  2. Pingback: Voi cum protejati Planeta Albastra? - Drumul vietii

Lasă un comentariu