Comoara inghetata

Daca tot e frig afara, am zis ca e bine sa mai profitam putin de vremea rece de afara si am mai facut un experiment inghetat. Am pus intr-o caserola de plastic niste animalute mici , le-am acoperit cu apa si am pus caserola afara la geam. (Am vazut mai multe astfel de activitati pe bloguri, aici  e o varianta draguta.)De asemenea, am mai pus si o sticla din plastic ce seamana cu un acvariu cu un pestisor (a fost cadou la o revista in lb. franceza). Operatiunea a fost un pic dificila pentru ca Elena a plans putin de grija animalutelor, ii era mila de ele ca o sa le fie frig. Cand au fost destul de inghetate le-am adus in casa si am inceracat sa le dezghetam. Am recapitulat putin ce s-a intamplat cu gheata de la experimentul anterior si de ce incepuse sa se topesca. Concluzia a fost ca se topea din cauza caldurii, asa ca am pus apa calda peste cele 2 recipiente.

I-a placut sa se balaceasca si a fost fericita cand a dezghetat bietele vietati.

Sper ca de-acum vine primavara si nu vom mai face experimente de iarna.😀

4 păreri la “Comoara inghetata

Lasă un răspuns

