De-a detectivii

Impulsionate de activitatea Ralucai, am facut si noi un fel de cautare de comori. I-am pregatit Elenei niste „ochelari” speciali de detectiv, ca o rama (i-am facut dintr-o foaie de spuma si le-am pus un bat de inghetata pe post de maner) si trebuia sa se uite prin ei pentru a descoperi diverse lucruri pe care le-am desenat.

Cand descoperea cate ceva din lista punea cate o bulina in dreptul desenului. La inceput nu prea avea chef sa caute nimic, dar cand a vazut ca vin si alte fetite din parc si sunt si ele interesate de joc, a devenit brusc entuziasmata😀 (fetitele erau mai mari si veneau si cu alte idei, adaptau jocul si cautatu si alte lucurui decat cele de pe foaie; Elenei ii place sa se joace cu copii mai mari si si era foarte atenta la indicatiile lor).

Si Mariuca s-a distrat uitandu-se prin rama,  asadar a fost o idee buna sa implic si alti copii in joaca noastra.

O sa repetam jocul si in aceasta varianta, o sa cautam sunete produse de diferite obiecte, animale, oameni.

 

2 păreri la “De-a detectivii

Lasă un răspuns

