Go away, Big Green Monster!

Saptamana aceasta la atelierele de engleza am avut ca invitat un monstru simpatic ce ne-a ajutat sa repetam partile corpului (ale fetei in special). Cartea pe care am citit-o este „Go way, Big Green Monster!” de Ed Emberly, o carte asa cum imi place mie: cu surprize care apar sau dispar  la fiecare pagina. Desi nu avem o actiune propriu zisa, doar monstrul care apare pe bucatele si apoi noi il facem sa dispara, copiii au fost incantati de-a dreptul.

Puteti asculta aici si cantecul.

L-am asamblat pe monstru din bucatele de fetru, apoi pe rand copiii il faceau sa si dispara .

Am mai avut un monstru infometat caruia copiii i-au dat fructe si legume.

La partea practica am facut monstrisori din farfurii de carton.

La o alta intalnire am pus vopsea pe foaie si am facut monstri prin presarea foii .

Mai multe fotografii de la atelier puteti vedea pe Facebook.

Lasă un răspuns

