Alte jocuri cu si despre mijloace de transport

Saptamana trecuta la atelierele pentru pitici ne-am reamintit mijloacele de transport si pentru aceasta am jucat diverse jocuri. Am cautat vehicule in diferite culori cantand: „I see red/Can you see?” Copiii gaseau vehiculul si raspundeau : „I can see a car, point with me.”

Fiecare copil a primit apoi aceste cartonase cu vehicule colorate si erau atenti sa vada care dintre ei urmeaza sa completeze sirul: „Blue plane, blue plane, what do you see?” Copilul care avea avionul in mana alegea alt vehicul care sa-l urmeze: „I see an orange helicopter looking at me.”

Am ascuns vehiculele si ceilalti copii ghiceau ce lipseste.

Am facut  pe o plansa un traseu in care copiii conduceau un vehicul la alegere, insa pe drum intalneau animalute pe care trebuiau sa le denumeasca pentru a trece mai departe.

Impartiti in doua echipe, copiii faceau siruri logice dupa indicatiile mele (am urmatit in principal lucrul in echipa).

Am jucat si „Musical chairs”, copiii dansand in jurul scaunelor si cand se opreau muzica se asezau pe scaunul ce aveau cartonasul pereche cu cel din mana.

Am avut o carte tare draguta cumparat mai demult de la Julia, in care copiii conduceau o masinuta pe un traseu. Cartea e foarte interesanta si ne ajuta sa descriem diverse peisaje.

La partea practica am facut un tablou in care se plimbau masini, avioane si barcute lipite pe bete de inghetata.

Alta data am facut trenulete vesele din tuburi de carton.

Alta data am facut elicoptere ce au elice care se poate invarti (aici gasiti modelul)

Mai multe fotografii veti gasi pe Facebook.

Lasă un răspuns

