Puiuti de animale

La atelierele de engleza pentru pitici de saptamana aceasta ne-am jucat cu animalele de la ferma si cu puiutii acestora. Ne-am amintit mai intai de Spot si aventurile lui prin casa dar si la ferma si am ascuns pui de animale in diferite obiecte de mobilier. Copiii identificau obiectele, apoi spuneau pe cine au descoperit.

The chick is in the clock

The calf is in the wardrobe

The puppy is in the basket.

Pe echipe, am jucat „The hat and the ball”, un joc dragut in care copiii de la o echipa aveau o palarie cu cartonase si dadeau palaria de la unul la altul cat timp se auzea muzica, cealalta echipa avea o minge pe care la fel o dadeau din mana in mana. Cand muzica se oprea copilul la care se afla palaria scotea un cartonas cu pui de animale si ii cerea copilului cu mingea sa-i gaseasca mama: „I’m a chick. Who is my mummy?”

Am potrivit puiii cu mamicile pe o plansa ce avea snururi ce se lipeau cu scai in dreptul cartonaselor.

Am ascultat si un cantecel dragut despre puiii de animale.

Am impartit apoi copiii in 2 echipe, cei de la o echipa cautau mamele si ceilalti gaseau puisorii potriviti.

Am numarat puii de animale (How many piglets are there?).

La partea practica am facut pisicute care se ascundeau intr-un ceas.

La o alta intalnire am facut vitelusi: am stampilat cu buretei corpul, apoi am atasat capul, codita si picioarele.

Lasă un răspuns

