Spot merge in vizita la ferma

Va mai amintiti de Spot? Este un catelus dragalas ce are o multime de aventuri cu ajutorul carora invatam tot felul de lucruri. De data aceasta l-am insotit la ferma unde era in cautarea puilor de animale („Spot goes to the farm”). Aici gasiti si desenul animat corespunzator.

La atelierele pentru pitici am revazut animalele de ferma si am potrivit mamele cu puisorii.

Tot pentru a retine denumirile puilor de animale, am asezat imagini cu mamle intr-un teanc si copiii cautau puii. De asemenea, o parte din copii aveau cartonase cu mame, altii aveau puisori care-si cautau mama. Acestia mergeau pe la fiecare si spuneau: „I am a kitten. Are you my mother?” Cel intrebat raspundea: „Yes, I’m a cat, I am your mother./No, I’m a dog, I’m not your mother.”

Am cautat puiii animalelor intr-o carte foarte frumoasa de la editura Usborne („1001 things to spot on the farm”), o puteti gasi la distrubuitorii editurii.

Am mai folosit o carte interactiva ce ii provoaca pe copii sa dea paginile pentru a potrivi mamele cu puisorii, „Cine e mamica mea?”.

La partea practica am unit puisorii cu mamele lor folosindu-ne de un snur.

La alta intalnire am facut un tablou cu o rata si 2 bobocei folosind hartii pentru briose (aceasta este sursa de inspiratie).

O părere la “Spot merge in vizita la ferma

  1. Pingback: Puiuti de animale | doua fete cucuiete

Lasă un răspuns

