Unde s-a pierdut purcelusul?

La atelierul de engleza pentru pitici de saptamana trecuta l-am cautat pe purcelusul Curly din cartea cu povesti de la ferma a editurii Usborne „The complete book of Farmyard tales” (puteti gasi cartea la distribuitorii independenti ai editurii: Anca, Ema, Adina) .

Am interpretat si noi povestea cautandu-l pe Curly prin cotetele animalelor si prin grajd, sau in spatele acestuia.

Purcelusului i s-a facut foame si cerea cate ceva de mancare :„I’m hungry! Can I have a peach, please?

Am jucat BINGO! completand fise cu purcelusi ce faceau diverse actiuni: The pig is flying/jumping/running/drinking/eating (am repetat astfel presentul continuu).

La partea practica am facut purcelusi din farfurii de carton.

Lasă un răspuns

