What are you doing?

La atelierele de engleza pentru pitici de saptamana trecuta am vorbit despre actiuni care se petrec in momentul vorbirii. Am raspuns la intrebarea „What are you doing?” si am exemplificat cu diferite imagini. Am aruncat apoi saculetul cu orez spre imagini cu actiuni.

Am cantat un cantecel din revista „Holiday English” (melodia este a cantecului „Oh, my darling Clementine„) si am identificat persoanele ce fac actiunile respective.

Am recunoscut ce actiuni faceau animalutele din imagini.

Am jucat „Cursa actiunilor”: copiii erau impartiti in 2 echipe si aveau un set de iamgini. Eu denumeam actiunile si ei puneau imaginile in ordinea indicata.

Ne-am mai jucat mimand actiuni pe care ceilalti le recunosteau si le denumeau.

La partea practica am facut ursuleti care dorm si se trezesc 🙂 .

Am facut si pasari care zboara ( aici am gasit modelul).

Lasă un răspuns

