In cautarea lui Spot

Spot este un catelus tare simpatic ce are o multime de aventuri si copiii sunt bucurosi sa-l urmeze. Saptamana trecuta la atelierul de engleza pentru pitici l-am cautat pe dragutul catel care se ascunsese de mama lui; Where’s Spot” de Eric Hill este o carte simpla si frumoasa cu ajutorul careia invatam culori, animale, obiecte de mobilier, dar si prepozitii de loc intr-un mod foarte placut. Puteti urmari aici filmuletul facut dupa carticica. Pentru a descoperi unde se afla Spot trebuie sa ridicam o multime de clapete care ii provoaca pe copii sa faca presupuneri despre cine s-ar afla acolo. Dupa ce am repetat animalele si denumirea obiectelor de mobilier care apar in poveste, ne-am jucat deschizand clapetele si insistand asupra pozitiilor spatiale (de aici am printat imaginile). Am lipit imagini cu obiecte de mobilier pe diverse cutii si cate un copil iesea din camera in timp ce altul aseza un animalut pe/in/sub/in spatele unei cutii. Cand copilul revenea il intrebam unde este animalul respectiv si trebuia sa-l  gaseasca si sa spuna unde l-a gasit („Where is the turtle?” „The turtle is behind the door.”) Am lipit imaginile din carte pe pereti si intrebam unde se afla fiecare animal. La partea practica am lipit si colorat un crocodil sub pat si un urs in spatele usii (a crocodile under the bed, a bear behind the door). La urmatoarea intalnire l-am facut pe Spot, o marioneta din hartie dupa acest model.

2 păreri la “In cautarea lui Spot

  1. Pingback: Spot merge in vizita la ferma | doua fete cucuiete

  2. Pingback: Puiuti de animale | doua fete cucuiete

Lasă un răspuns

