Rime la borcan

Gasirea cuvintelor care rimeaza este o etapa importanta atunci cand copilul invata sa citeasca fiindca il face sa fie constient de forma cuvintelor si de felul in care se aud sunetele. Uneori chiar si cand nu vorbim despre asta, fetele sunt amuzate si incantate cand descopera rima vreunui cuvant. Fiindca aveam nevoi de o activitate rapida, le-am pregatit 3 borcane pe care am lipit cuvinte si pe cartonase am scris cuvinte ce rimeaza cu ele. Am prins cartonasele cu carlige de rufe si am trecut la joaca: Elena citea cuvantul si amandoua, pe rand, puneau cuvantul in borcanul corespunzator (de aici m-am inspirat pentru acest joc). Mai demult am jucat domino cu rime si a fost la fel de amuzant. Spor la joaca!

Lasă un răspuns

