Casute

La atelierele de engleza pentru pitici de saptamana aceasta am citit o poveste tare draguta „The old woman who lived in a shoe” (exista de fapt o poezioara/cantecel dupa care s-a facut si povestea). Noi am citit-o din cartea „Usborne Illustrated Rhyming Stories” (o puteti comanda aici sau la oricare distribuitor Usborne).

Am facut exercitii de cautare a diferitor detalii si am repetat astfel o multime de notiuni: „Can you see a T-shirt?/ How many pear trees are there?/Find the boys who are playing with the ball./ What are the girls doing in the tree?”

Am invatat/repetat adjective opuse „tall/short, old/young” si am descris actiunile pe care le vedeam pe fiecare pagina.

Ne-am adus aminte de camerele dintr-o casa si le-am cautat in imagini.

Mi-au placut activitatile  pe care le-am vazut la Dani si am facut si eu  niste casute cu acoperisuri colorate in care copiii puneau baieti si fete in functie de numarul indicat de catre mine. Copiii trebuiau sa fie atenti si la culoarea acoperisului si a usii.

Am folosit casutele si acasa pentru cateva activitati matematice: fetele au facut adunari si scaderi aducand sau luand baieti si fete in si din casute.

La partea practica am facut pantofi in care se aflau copii din forme geometrice, iar langa casute fiecare a desenat cate ceva din poveste.

In alta zi am facut casute din pantofi carora le-am legat sireturi.

2 păreri la “Casute

Lasă un răspuns

